20 OKTOBER

Linnéa släppte av mig här hemma innan hon fortsatte till Axelsson för att säga hejdå, en timme senare hör jag några tårar genom telefonen och bestämde ganska snabbt att min lördag skulle spenderas med min fina vän! Vi gjorde allt ifrån att äta, grina, prata om framtiden, klaga över att vi har blivit stora, middag med m&p, fixade och trixade med min header samt agerade taxi åt Linneas lillebror som skulle på fest i Skutskär. Det var inte förrän när mörkret lagt sig som jag fick skjuts hem till William för en myskväll med honom. 



Resan är bara några dagar bort och det är nu man riktigt börjar känna hur jobbigt det kommer bli att inte ha sina närmsta vänner så nära...
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Söta vi e ;;;;;)
Men ja kommer sakna dig till tusen. Älskade vän!

2012-10-22 @ 23:20:33
URL: http://linnealundiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0