26 OKTOBER ♥



Fredag den 26 oktober, Williams och mitt sista fredagsmys för detta år, för sista gången på väldigt länge.... Denna kväll bestämde vi att mysa till det riktigt ordentliget med middag på Church Street, en restaurang som blivit till vår. Som "efterrätt" bjöd jag min prins på bio, en bio som jag personligen egentligen inte vågar se men som jag vet att William ville se. 
Det är det här som är så fint med att vart tillsammans i över 2,5 år, man vet vad den andra vill och hur den andra känner i olika situationer. Man har hunnit skapa plaster som är så speciella för bara oss och man vet hur det är att gå igenom olika faser tillsammans. Efter 2,5 år har vi skapat sådana starka band att jag känner sig säker oavsett vad som händer i livet. Jag vet att jag kan resa iväg 6 månader utan William, för oavsett vad så finns han alltid med mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0