27 OKTOBER

När Williams klocka ringde tidigt på lördagsmorgonen fanns det ingen möjlighet att stanna kvar, det var bara att klä på sig tjocka kläder och sprapa rutan för första gången för iår. Skjutsade han till högskoleprovet och åkte sedan hem för en frukost med m&p. När jag kom hem började jag packa i väskan och sortera upp vart olika saker ska ligga i, rensade mobilen och sorterade dem efter datum och händelser. Vid 2 åkte jag hem till Lisa för en promenad till Hillesjön, fin vän med samtalsämne om dåtiden och framtiden, shit va vi har växt sedan vi först blev vänner!
Kollade på en period i Brynäsmatchen innan jag åkte hem till Johanna för en vända i solen, behövligt och skönt att prata med henne! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0