29 OKTOBER

En måndag full av känslor och tårar. En måndag av fina vänner, familjemedlemmar och "sista" av många saker. 

W & jag vaknade upp till en vit mark och snö som fortfarande föll. Vi tog tillfället i akt för julmys eftersom vi inte kommer få göra det när julen på riktigt är här. Tillsammans med julmusik, tända ljus och snö utanför fönstret kom julstämningen! Jag är så glad som har William!

Två av mina närmsta vänner, Linnéa och Sofia, kom förbi för att göra julstämning ännu större med pepparkakor och julmust. När samtalet på över två timmar började närma sig slutet och verkligheten gjorde sig påtaglig kom tårarna. Från och med torsdag kommer vi tre, egentligen oskiljaktiga vänner, att bo i tre olika länder... Efter kramar, tårar och "det kommer gå snabbt, vi ses snart, jag älskar er, vi hörs på skype, ni är bäst" så fick jag se mina älsklingar hoppa in i bilen och åka iväg! 

Tre vänner fulla i tårar <3
 
Strax efter 2 var jag hemma hos Martina för en välbehövlig klippning, även där blev det "vi ses snart, ha det så jävla bra min fina vän" och kram. Min fina Martina som räddade mig på baldagen då hon fixade mitt hår, kärlek!

På kvällen hämtade jag upp William. Vid 7 kom JoHanna förbi, kramar och samtal med dem innan jag fick se deras ryggar lämna huset... 
 
Mona, Stefan & Adam kom förbi vid 9, det blev fika och lite berättelser om min resa. Det känns konstigt att önska släkten God Jul nu eftersom min släkt annars träffas väldigt mycket vid jul, dock utan mig iår!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0