30 OKTOBER

Så här dagen innan vet jag inte hur jag känner eller tycker, jag vet inte hur jag borde känna eller tycka heller för den delen. Att jag ska ha "vi ses snart-middag" med familjen känns bara overkligt, att jag ska sätta mig i bilen till Arlanda om ca 10 timmar förstår jag inte heller.... 
Hela denna dag har spenderats i hemmet med William, ett hem som jag inte kommer att komma tillbaka till... Vi har tagit en mysmorgon, William har bjudit på lunch och vi kopplade av i BDB en sista gång. Allt jag gör blir till sista gången i detta hus! :( 

Väskan har iallafall blivit färidpackad idag och alla viktiga papper har skrivits ut, nu är det inte lång kvar! Resten av kvällen kommer jag spendera och njuta med min familj + katterna. Jag skriver senare inatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0