5 OKTOBER

Startade denna fredag med arbete på 7-16. Jag hann hem en snabb sväng innan jag åkte till Linnea för middag och förfest med ett gäng grymt härliga tjejer + lillbrorsan! Den planerade "vi ses snart-fest" för mina älskade vänner som antagligen flyttar till Norge nästa vecka firades av Linnea, Malin, catta, Sofia, Sanna L, Lina och Viktor.
På förfesten bjöds det på goodiebag, lekar, skratt och sång. Vi missade bussen men hamnade istället i bakluckan på Cosmos och Dennis (???!) bil in till krogen. Slick var grymt och avslutades med en cheese på donken innan William och jag gick hem till honom!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: catta

Snygga bilder! Nu läser jag din blogg varje dag igen Anna ;)

2012-10-15 @ 14:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0