8 OKTOBER

En sådan skön dag som denna måndag har vart var det länge sedan jag upplevde! William och jag klev inte upp förrän klockan ringde för femte gången och då tog jag mig till tandläkaren, där jag fick beskedet om att borttagandet av min visdomstand kommer ske så fort det finns en ledig tid på kirurgen. William och jag skämde bort oss med en brunch på Lilla Saigon innan vi fortsatte ner på stan för nödvändigheter inför resan samt shopping i form av två nya linnen för min del. Jag tog en paus från min älskling för 1,5 timmes gymande och en lägenhetsvisning med pappa, Tobias & Elin. Nu är William åter vid min sida och där kommer han stanna resten av kvällen!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0