AUSTRALIEN



Jag vet inte om ni har märkt det men för några månader sedan skaffade jag en kategori med namnet Austalien, för att enklast följa min kommande resa kan ni klicka här eller så kan ni tittar på den högra sidan på min blogg. Om ni scrollar ner så ser ni rubriken KATEGORIER, där under ligger mappen "AUSTRALIEN!", alltså den ni ska klicka på för att läsa om min resa och ingenting annat. Under tiden jag är i australien kommer jag försöka uppdatera så ofta som möjligt och det ifrån denna blogg, jag tänker alltså inte göra någon speciell reseblogg.


Samtidigt som nagellacket torkat har jag kikat runt efter jobb i Down Under och putsat på mitt CV. I söndags var det knappa en månad kvar (!!!!) och igår hade jag två veckor kvar på jobbet. Att tiden fram tills vi åker kommer rinna iväg är det ingen tvekan om, nu gäller det bara att använda tiden så man hinner fixa det som ska fixas och köpa det som behöver köpas.    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0