10-12 SEPTEMBER

Måndagen började med en rivstart på jobbet för ett pass mellan 07-16. På kvällen var mamma och jag ensama så vi passade på att lyxa till middagen lite och mellan pauserna på Ensam mamma söker rensade vi i huset. 

Tisdag och jobbet gav mig en liten sovmorgon till 9, jag fortsatte att jobba till 16 innan jag hämtade upp William och fortsatte hem till mig. På kvällen hade vi tacos- och tvmys innan jag somnade till massagen, ja jag har det riktigt bra!

Idag, onsdag, ringde jobbet strax innan 7 och bad mig jobba 7-11, sagt och gjort hoppade jag i kläderna och cyklade snabbt som satan till Brynäs. Efter passet väckte jag min sovande pojkvän med chokladhjärtan och lite frukostmys innan Johanna kom förbi vid 13. Vi tog en sväng förbi blomaffären innan vi cyklade till graven för att "fira" Stina. Vid 17 åkte m,p & jag till stugan för att plocka lite innan jag nu har landat hemma hos William.
Några dagar med mycket jobb och fixande i huset, men mer om huset i något annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0