17-20 SEPTEMBER

Måndag- Började veckan med ett arbetspass på 07-16. Efter vila och middag hemma hos William tog vi bilen upp till hemlingby för en joggingtur i spåret, väl hemma hos honom somna vi båda upp-och ner i sängen. 

Tisdag- Tog en promenad till jobbet och körde ett pass på 07-16.30. På kvällen blev det tjejhäng hemma hos Alex med henne, Axelsson och Linnéa. Smoothie, vindruvor och tjejsnack fram till 12slaget gjorde min kväll till en riktigt bra kväll! 

Onsdag- En sovmorgon fram till 9 innan jag cyklade till jobbet och körde ett pass på 12-21.30. När jag kom hem väntade William här som en liten överraskning! 

Torsdag- Motvilligt och helt slut klev jag upp när klockan ringde vid 05.30 imorse. Tog mig an ett kort pass på jobbet mellan 07-12 innan mamma hämtade upp mig för att snabbt som satan somna i sängen när jag kom hem. Klockan 18 hade vi vår första visning på huset så under kvällen har Hanna och jag hängt hemma hos Lisa! 



Bild från Axelssons blogg! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0