25-28 SEPTEMBER

Tisdag: Jobbade mellan 07-16. På kvällen kom tjejerna hit för en tjejkväll med chips och dipp, Martina som fyllde 20 år idag svängde förbi senare på kvällen och fick några extra kramar! När tjejerna åkte hem vid 12 stannade Linnéa kvar för att prata fram till halv två. Mina fina älskade vänner! <3

Onsdag: Klockan ringde efter 4 timmars sömn vilket gjorde denna onsdag till en väldigt trött onsdag. Jobbade mellan 07-16 och hann hem en snabb sväng innan jag åkte till Johanna där Eve och Hanna redan var. En kväll med tjejsnack slutade ganska tidigt för min del då jag somnade både först i soffan och sedan först i sängen. På kvällen fick jag känna Eves lilla älskling sparka samt se de första bilderna som tagits på bebisen!!!

Torsdag: Smög iväg till tandläkaren vid 9 och åkte sedan tillbaka till Johanna för frukost med henne och Eve. Vi tog en nostalgitripp hem till Eve i Trödje där jag inte vart på över tre år! Tacos och mys med katterna innan vi åkte in till stan för att köpa nödvändigheter inför Australien! Tog mig till jobbet och körde ett pass på 16.30-21.30. På kvällen gick jag till Johanna för ännu en sleepover med henne och Eve, mina fina fina vänner! 

Fredag: Vi tog en sovmorgon & tog det lugnt fram till 3 då vi lämnade Eve på stan. Johanna och jag fortsatte till Friskis där jag köpte ett månadskort och körde sedan ett gympass tillsammans. På kvällen kom William hit för en myskväll med film och bad!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0