31/8 - 2/9



Jag vaknade upp bredvid katterna och stannade i lägenheten ett bra tag efter det, främst för att sitta på balkongen och hoppas må bättre men även för att det regnade. Jag hann med en snabb sväng på stan innan kroppen sa ifrån, bussturen hem gjorde inte heller saken bättre så väl hemma fick soffan bli min bästa vän. På kvällen åkte m, p & jag till stugan för en mini-kräftskiva och såklart bastubad på kvällen, fredagen avslutades med familjemys framför en film. 

På lördagen kom Leif, Seja och Marcus upp till stugan för att installera el och äta gott. William som kom hem från Norge på fredagskvällen tog med sig Scooter upp och stannade över natten. Lördagskvällen avslutades med bastubad i det 12 grader varma vattnet. 

Idag har vi städat i stugan och fortsatt rensa här hemma, Scooter fick en extra kram imorse eftersom han blir ett år idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0