GRATTIS MIN FINA VÄN!


Idag är det ingen vanlig dag för idag är det världens finaste ängels födelsedag. Jag vill ge dig ett stort tack min fina vän för allt skratt du gett och alla minnen du skapat.
Jag kan än idag inte förstå att du är borta, att ditt hjärta slutat slagit och att dina andetag inte längre når ut i världen. När jag tänker på dig så tänker jag framtid, att vi snart ska träffas och att jag oavsett tid kan ringa till dig. Det går inte en dag utan tankar och smärta som skapas av saknaden till dig. Jag saknar dig så det gör ont!

Idag när Johanna och jag satt vid din grav för att "fira" en dag som du aldrig fick uppleva kändes allt så overkligt, vi pratade om minnen och meningar som bara du brukade säga. Samtidigt som vi skrattade åt underbara du rann det även tårar utmed mina kinder, okontrollerat och ohejdat. Att en människa på bara 18 år kan lämna sådan saknad till så många människor är så sorglig, jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för alla. Min enda önskan är att återigen få träffa dig i livet, och återigen uppleva det underbara som vi upplevt. 

Idag lös solen för min älskade vän som aldrig hann uppleva sin 19 årsdag. Mina tankar och drömmar har gått till henne, precis som varje dag. GRATTIS STINA, VÄRLDENS FINASTE ÄNGEL! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

<3

2012-09-17 @ 15:29:01
URL: http://linnealundiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0