18-22 APRIL

Jag bloggar helst då jag har bilder att publicera. Eftersom det knappt har knäppts några bilderna denna helg gör jag istället ett stort inlägg och bjuder på helgens nästan enda bild. 


18 APRIL: En otroligt kall och blåsig torsdag. Jobb på Brynäs mellan 07-16. Vid 17.30 var jag, mamma, pappa, Tobias & Elin på visning- det knäppaste huset jag någonsin vart inne i. En tjejkväll på Sannas mammas psykologmottagning med henne, Alex, Malin & Sabah. Somna gott i Williams famn. 

19 APRIL: Eftersom en arbetskompis har brutit armen har jag fått tagit över hennes schema, och började att gå på det idag. En väldigt trött fredag med arbete mellan 07-16. Fredagsmys med William, mamma & pappa. När William gick iväg till sina killkompisar tog jag ett bad och hade umgånge med GG. Somnade med Aston vid huvudet och Selma vid mina fötter, myskatter! 

20 APRIL: När klockan ringde vid 06 låg jag kvar länge, det var omöjligt att kliva upp när katterna var på myshumör! Jag hann ändå till jobbet och började min delade tur där. Första passet var på 07-11 följt av mys med William! Vid 16.30 var jag åter tillbaka och körde mitt andra pass på 16.30-21.30. Efter jobbet åkte jag till Elins pappa och Maria där familjen var på middag! 

21 APRIL: En otroligt trött söndag som började med kattmys. Körde ett jobbpass mellan 07-16. Middag med mamma & pappa, en sväng förbi farmor & farfar följt av mys med William på kvällen. Det blev en tidig söndagskväll efter en vecka med mycket arbete. 

22 APRIL: En riktigt bra måndag. Började med glädje eftersom jag visste att jag imorgon får sovmorgon(!!). Ett jobbpass på 07-16 som gick väldigt bra. Mamma & jag var ensamma hela kvällen och lyxade till det med tacogratäng, glass och tv! Jag tänkte nu gå och lägga mig. Imorgon kommer bli en bra dag!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0