26 APRIL

Natten- med smärtor i magen, ett illamående upp till halsen och liggandes på rygg hela natten var jag inte pigg när klockan ringde 06.10. Gissade att jag bara behövde luft och gick till jobbet. Jag lyckades få i mig ett äpple och hann till min första kund innan kroppen (halsen) sa stop, det kändes som jag skulle behöva spy vilken minut som helst, och detta vill jag såklart inte göra hos mina kunder! Jag ringde chefen vid 8 och slutade 09.45, pappa skjutsade hem mig och jag la mig direkt i badet en timme. Sov mellan 11-17. Jag fick i mig lite hallonkräm men mådde direkt mycket sämre igen. Skippade stugan med William, mamma & pappa och fortsatte sova tills nu, klockan 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0