6 APRIL

Började morgonen med att få present av min fina, att vi har tre år tillsammans idag kan man nästan inte tro, vart har all denna underbara tid tagit vägen? Det är läskigt att William betyder så mycket för mig och hur mycket vi har hunnit uppleva under dessa år. Att kärleken bara blir starkare med tiden håller jag med om, jag älskar verkligen denna prins! ❤

Jag tog mig till högskolan och köttade prov från 9-16.20. På en lördag och jag har betalat för det, vem gör ens det?! Men proven känns sådär, det bästa var iallafall lunchen med Sanna och Alex!

Hann hem och fixade mig snabbt innan jag åkte till Brynäs för middag och förfest för att fira Cornelia och Natalie 20år! Det blev en riktigt bra kväll och natt då vi avslutade på söderhielmska (som dom hyrt) med massor av härligt folk!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0