14 AUGUSTI

13 Tisdag- När jag kom hem från jobbet var jag helt slut! En given pn innan eftermiddagen/kvällen gick åt till att plocka ur mitt gamla rum och fixa i det nya. På kvällen tog jag en promenad till Williams jobb och väntade där tills han slutade vid 22. Jag hann nog inte se mer än 10 minuter av vårt avsnitt innan jag somnade, men så kan det bli ibland!

14 Onsdag- Vi började 6 imorse och körde fram till klockan blev 16. Efter jobbet skulle jag för första gången själv hämta Scooter från hans dagis, och vilken glädje från oss båda! Det finns verkligen ingen bättre hund än han! Efter en sväng i parken gick vi hem till William för mys framför tvn.
Vid 7 åkte jag hem till Hanna för en tjejkväll med henne, Lisa och Sonja. Väldigt behövligt en onsdagskväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0