27 AUGUSTI

Vid 11 träffades jag och William utanför Resia. När vi gick därifrån 20 minuter senare var vi så himla lyckliga! Äntligen ska vi två få resa iväg tillsammans, som jag har längtat efter denna dag! En grej som gör resan mer speciell är att ingen av oss tidigare har rest iväg med en flickvän/pojkvän, så att vi får uppleva vår första kärleksresa tillsammans känns så underbart bra! 

Efteråt firade vi resan med en lunch på M&B i solen, jättegott! Vid 13 var jag hos Martina på hennes salong för att klippa mig, hur bra är det inte att ha kompisar som är massörer och frisörer?! haha. 
Jag har alldeles nyss kommit hem till William från en spelkväll hos Conne med henne, Sanna, Alex och Natta. Nu ska vi fortsätta på vår gemensamma serie, imorgon kommer vi fortsätta fixa inför resan! Om jag är taggad? JAA!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0