29 AUGUSTI

Morgonmys hos Sanna fram tills klockan blev över 12. Tog mig sedan hem för att tvätta och packa inför resan. Jag kan inte fatta att det är 1½ dygn kvar innan vi åker, gud va jag längtar! Vid 16 var jag hos Martina på salongen för att färga ögonfransarna. 

Vid 17.30 träffades jag, Hanna, Sonja, Johanna och Lisa för en sista middag tillsammans innan Hanna flyttar till Umeå och Sonja till Skottland, båda för plugg. Det blev en härlig middag på Helt Enkelt med ett avslut på Waynes för varsin kaffe. Det är jobbigt att alla vänner flyttar nu, jag önskar jag kunde stanna tiden och njuta av tjejerna åtminstonde några gånger till... <3 


Strax efter klockan åtta befann jag mig i Bomhus, ännu en "ta hand om dig" grej stod på schemat- denna gång naglarna! Jag är supernöjd, men jag är fortfarande ovan så William har fått hjälpa mig med det mesta ikväll, haha. Nu slår snart ögonen ihop, en sista natt i min säng innan resan väntar på mig! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0