31 JULI

Direkt när jag vaknade kände jag hur dålig dagen skulle bli (vad är det med mig??). Det var en lugn dag på jobbet, och när jag slutade såg jag framemot att gå till nya lägenheten. Men efter strul så kommer vi inte få den förrän imorgon, skit.  

När jag kände mig som mest nere ringer Cornelia och frågar om hon får komma. Självklart och med sig har hon Sanna, Sabah och Martina! På kvällen gick vi till stadsfesten, och jag skrattade tills tårarna rann när vi åkte karusell! När William slutade jobbet kom han förbi oss innan vi två gick hem till mig för en sista natt i lägenheten. Vad skulle min onsdag ha vart utan er 5? <3

 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Looooove you!

2013-08-02 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0