SOMMAREN 2013

Jag vet inte om jag ska skriva att min sommar börjar eller slutar imorgon. Men nu är det bara några ynka, snabba timmar kvar av mitt sommarjobb på BillerudKorsnäs, sen har jag lovat mig själv minst 14 dagars semester. Det är omöjligt att tänka sig att 12 veckor redan har passerat. Allt jag har lärt mig under denna sommar är väldigt mycket, men det största är nog det nya körkortet som jag är otroligt tacksam för. I 12 veckors tid har jag gjort någonting som jag trott var omöjligt- att kliva upp innan 06 varje morgon. Jag har arbetat i en fabrik, vilket jag aldrig tidigare har provat på- men jag har trivts bra på BK och ser detta som en stor erfarenhet. 

Med tanke på mina tidiga mornar så har jag vart väldigt trött efter jobbet. Men jag har ändå försökt förgylla och använda den svenska sommaren så mycket som möjligt- genom aktiviteter på kvällen. Jag har njutit av kvällsvärmen, badat i strålande sol, umgåtts med vänner, besökt stugan, njutit med min pojkvän, festat barbent, tränat, gjort sommarsporter, besökt huvudstaden x2, ätit glass, sena sommarkväll, tjejsnack in på småtimmarna, träffat nya människor, grillat, fiskat, åkt båt mm. Min sommar har verkligen vart bra, det finns ingenting att klaga på!

Jag har mått bra i sommar. Jag har älskat, skrattat och njutit av att vara där jag är i livet. Självklart har det funnits stunder med tårar, ovisshet och rädsla inför framtiden. Men med personerna som jag har i min omgivning är det svårt att hålla sig nere en längre stund. Jag vill tacka BillerudKorsnäs, min älskade pojkvän, min fina familj/släkt, mina underbara vänner och såklart solen för min underbara sommar 2013, den har vart bättre än vad jag kunnat drömma om!

 

Studentfirande

Stugan

Åkt motorcykel

 

Midsommarafton

Släktkalas

50års kalas i Stockholm


Nyktra förfester


Utgång i Uppsala

Picknick


Kvällsdopp

Middagar i kvällssolen

Tränat


20års fester


Middagar på uteserveringar


Bio med vänner


Båt i kvällssolen


Mys i stugan med familjen


Dop för Ellie & Ida

 
Utgångar

Konsert i Furuvik


Åkt karusell med tjejerna

Flyttat

Men mest av allt- jobbat


 
 
 
 



 
 
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0