12-13 DECEMBER

Torsdag: Jobbade mellan 07-16. På kvällen kom Tobias och Elin hit för att titta på hockey med mig & Mamma. Avslutade kvällen hos finaste William! <3 

Fredag: Har knappt kunnat sova inatt. En jävla massa tankar. Vaknade upp med migrän, kunde ej resa mig och hade inget annat alternativ än att sjukanmäla mig från jobbet. Somnade om till 11 då William och jag hade Lucia-frukost med glögg och julradion i bakgrunden. Vi tog en promenad hem till mig för en timmes mys innan William åkte iväg. Hela kvällen spenderade jag i min ensamhet framför tvn & skrivandes av julkort. Och fredag den 13onde fick jag verkligen känna på: sjukskrivning, backade in i en bil, hade sönder en julkula och kände mig allmänt liten och svag idag. William kom strax efter 00, så behövligt! 



Haha, passar så bra på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0