17-19 DECEMBER

Tisdag: William och jag hann med några pussar från det att han kom hem 06.15 tills jag gick till jobbet vid 06.30. Jobbade mellan 07-16. Dog i soffan när jag kom hem. En totalt ointerresant tisdag.

Onsdag: Jobbade mellan 7-16. Efter jobbet tog jag sista rabiessprutan (!!) och åkte till Valbo med m&p. Letade efter julklappar men kom hem tomhänt. Vid 21 skypade jag med en saknad Linnea. Och inte förrän den nya dagen stod på kalendern avslutade vi, mitt i ett livligt samtal som skulle kunna pågå mycket längre! Men sömnen sa ifrån.

Torsdag: Min enda lediga dag denna vecka! Den har gått riktigt snabbt men gud va jag har njutit! Klev upp imorse för att fixa ögonfransarna klockan 9. Det blev lite missförstånd så jag skjöt upp min tid till klockan 11 och åkte till William för att sova i hans armar 1,5 timme! Efter 2 timmar hos Linn åkte jag till farmor och farfar för att äta en golunch. Köpte mina sista julklappar på stan innan jag vid 17 mötte upp Sandra och Fatima från jobbet för att köra ett svettigt, skojigt men väldigt svårt Zumbapass på Zenzen. Att vicka på höfterna och gå samtidigt är inte så lätt som man kan tro! Nu på kvällen har jag slagit in alla julklappar. Det är så galet och ofattbart att det är julafton om 5 dagar!!!

Sandra och Fatima

Dåliga bilder på före- och efter resultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0