21-23 DECEMBER

Lördag: Jobbade mellan 7-16. Och efter en tid då jag känt mig lättretlig, ledsen och överkörd av så mycket så sa kroppen stopp och jag avslutade passet i tårar. När det kommer till jobb brukar jag bara köra på efter tempot, men idag blev det förmycket. Ändrade passtider och en röst som inte hördes, ajaj va ont det gjorde i kroppen. 
På kvällen gick jag till Fullis för en behövligt och supermysig tjejkväll med Martina, Malmesjö och Sanna! Livet är en schlager, godsaker och tjejsnack, perfekt! 

Söndag: Pussade en sovande William God jul innan jag gick till jobbet. Idag åkte han till sina syskon i Sundsvall för att fira jul, och vi får åter en jul utan varandra <3 Jag jobbade mellan 7-16. Trött, huvudvärk och helt tom. En vecka med 6 dagars jobb har passerat och satt sina spår, det sliter med tidiga mornar och jobb en hel helg. På kvällen hängde jag, mamma och pappa i soffan. Såsåså behövligt! 

Måndag: Äntligen julveckan! Och en sista dag på jobbet innan en dag ledighet. Och jag måste ge Brynäs hemtjänst beröm. Jag har världens bästa jobbarkompisar, härlig sammanhållning och supermysig matsal med juldekorationer + kunderna, dom ger mig så mycket kärlek och beröm varje dag! Jobbade mellan 7-16 och flög nästan fram till bilen efteråt, skönaste känslan på länge!  


Jag har inte känt igen mig själv på sistone. Jag är en glad person som inte blir lättirriterad på småsaker. Jag älskar julen och alla dess förberedelser. I år känner jag ingenting. Jag känner inte att julen är här, jag har inte njutit av att slå in julklappar och jag är förslut i huvudet för att längta och tänka på julen. Det kan bero på den gröna gräsmattan utanför fönstret och mycket jobb, men gaaah, förra året lovade jag mig själv att njuta extra mycket nu. Julen är ju årets bästa tid! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0