4 DECEMBER

William kom hit strax efter halv 7 imorse. Så när klockan ringde 10.30 njöt jag inte bara av sovmorgonen utan även av att slippa vakna ensam. Så mysigt! En timme efteråt sprang jag (bokstavligt talat) till Elinda vård för att ta min andra rabiesspruta. Efter gick jag en sväng på stan och fick med mig en svart långklänning hem, en superskön sådan! Vid tre väckte jag William, vi tog en gemensam promenad, han till jobbet och jag till morfar i Bomhus. Finafina morfar! Mamma och jag åkte till Owes och Valbo efter för att kika på julklappar. Nu på kvällen har vi druckit glögg och myst i soffan, och här kommer jag sitta tills ögonen inte längre orkar vara öppna! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0