6 DECEMBER

Kvällen igår var mysig. Tobias, Elin, William, mamma och jag gjorde egna hamburgare, kollade på brynäsmatchen och drack glögg. En riktig "Anna i december-kväll". Senare på kvällen hade jag dock omöjligt att somna. Vred och vände mig. Tänkte och blev ledsen. 3 timmar tog det innan jag kunde somna med klumpen i hjärtat. Även fast livet är på topp behövs det bara en liten sak för att man ska ha svårt att somna, knepigt egentligen...

Imorse klev jag upp vid nio. Åt tomtegröt och skickade in några papper angående Namibia. Nu har jag precis kommit tillbaka från gymmet! Höjde vikterna på några övningar och kände mig allmänt stark idag. Har förresten bestämt att jag ska ha en nyttig vecka (vecka?? tänker nog ni) men ja. Jag har svårt att hålla händerna borta från onyttigheter så klarar jag mig en vecka så är det bra för att vara mig! Perfekt nu när jag ska jobba hela helgen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta mig till Brynäs i snöstormen. Min fredagskväll spenderas på jobbet med ett 14-22 pass. 

När jag vaknade imorse var min första tanke "undrar vad det är för väder". Drar upp persiennen och ser ut, eller nästan iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0