FÖRSTA ADVENT

Idag är det en av mina favoritdagar, första advent! Vi har precis passerat årets gråaste månad och påbörjar nu den mysigaste och mest stämningsfulla månaden som finns. December! Första advent är nästan helig för mig, jag kan tacka nej till jobb enbart för att mysa in december. Så himla mysig! 

Förutom jobbet som jag fick jobba över lite på så har jag spenderat första advent på det bästa sättet som finns, som även blivit lite till en tradition (förutom förra året i Australien), med William! Idag gick han, jag och mamma till bockinvigningen och sedan åt han och jag en middag på Allstar. Jag har druckit årets första glögg och fått årets första paket! Jag tror packetet var en pik från Tobias och Elin, men vem vet? ;) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0