1 FEBRUARI- STRANDEN (THAILAND/PHUKET/KARON BEACH)

Efter 4 timmars sömn var man inte sådär jättepigg när man vaknade. Eftersom vi båda brände oss igår köpte vi solstolar med parasoll som vi legat under hela dagen. Det har blåst mer än vanligt och molnen har tagit upp mycket av solens plats. Jag har även gått och blivit sjuk sedan flyget- tappat rösten, hostar och har ont i halsen, så jag gick hem redan vid 3 för att vila och försöka få upp mer bilder på bloggen.

Jag är väldigt sugen på en massage men får se om det blir av ikväll, vi har inga direkta middagsplaner men jag tror vi tar någonting här i Karon och har en chill-kväll. Jag har redan bestämt vad jag ska äta till middag- kommer jag någonsin få nog av thailamat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0