2 FEBRUARI- STRANDEN OCH SJUK (THAILAND/PHUKET/KARON BEACH)

Det blev ingen massage igår kväll, istället blev det gudomlig middag och en köpt båtbiljett till Phi Phi på söndag!

Imorse var vi helt slut när vi vaknade så efter frukosten la vi oss i sängen för att se klart på en film på tvn. På stranden hörde vi rykten om att det var 35 grader i skuggan, alltså desto varmare i solen! Jag som fortfarande är sjuk men som så gärna vill träna tog en promenad efter stranden och simmade några längder i vattnet, eftersom jag var själv gav det mig all tid att tänka och njuta.

Under middagen känner jag att illamåendet kom tillbaka och jag får springa hem från restaurangen, efter det har jag spenderat hela kvällen i sängen- fryst, mått dåligt i magen, tappat rösten, ont i halsen, hosta/snorig och ont i hela kroppen. Jag somnade riktigt tidigt och vaknade några gånger under natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0