20 FEBRUARI- STRANDEN (THAILAND/KOH YAO)

Vi tog en lite längre sovmorgon och slappade i poolen till närmare 12. På vägen ner till stranden åt vi brunch på vår billigaste restaurang hittills, 12,5 kr för phad thai! Det blev några härliga timmar på stranden där Alex passade på att åka vattenskoter, och älskade det!

När vi kom tillbaka från stranden fick jag reda på att min vän Evelina äntligen har fött sin lilla flicka, Ellie, inatt! Och av bilderna att döma så är hon sjukt söt!

På kvällen gick vi en bit bort för att äta middag och avrundade med en oljemassage! Det var sjukt skönt och efterlängtat! Även denna kväll shoppade vi på vägen tillbaka, och jag fick med mig en blå clutch och shortsdress hem. Vi tänkte avslutade kvällen på en bar, men när vi uttäcker att vägen från hotellet till barerna var låsta fick vi vända tillbaka. Men det har vart en riktigt bra dag idag, en dag jag aldrig kommer glömma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0