23 FEBRUARI- BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!

Det var första gången jag klev innanför porten till mitt nya hem- Staketgatan 33, 5 trapper upp. Det kändes konstig men ändå ganska naturligt, väldigt svårt att förklara känslan då glädjen har tagit över alla andra känslor.
Jag hade bestämt skype med mamma & pappa denna morgon, bara det att jag pratade i trapphuset och väntade på rätt läge att avslöja att jag kommit hem. När de ville att jag skulle starta kameran var de deras namn på dörren de såg istället för mig, dom fattade direkt!

Frukosten var gudomlig- nybakat bröd och salami! William hämtade Scooter som mös med oss i några timmar. Vid 4 åkte vi hem till farmor och farfar för att fira farfar som fyllde år i torsdags (samma dag som vi började resa hem) där även mormor, morfar och Roland var! Överraskade alla mina ”gamla” och fick äntligen äta smörgåstårta och träffa dem!

Vid 6 kom Tobias och Elin hit. Från min sida har det bara vart tre som har vetat när jag skulle komma hem, Elin har vart en utav dem och tog hit Tobias så att jag kunde överraska honom. Vi åt tacos, chips & dipp, godis och vitlöksoliver (som jag lärde mig gilla under vinprovningen i Perth) och mös framför melodifestivalen. På kvällen fick jag ÄNTLIGEN somna i världens bästa famn som jag sovit utan i 115 nätter. Glädjen som jag känt under denna dag är obeskrivlig, jag är så otroligt glad över att äntligen få träffa mina kära! 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Anna!
Saknar dig och Alex har borta i Thailand. Vill tacka for en underbar tid mer er i Ao Nang, Krabi. Ser pa bilderna att du njuter av dina alskade familjemedlemmar, vanner och att vara tillbaka i Sverige. Ser fantastistk ut!
Kramar www.enstorlitenresa.blogg.se

2013-02-26 @ 13:27:58
URL: http://www.enstorlitenresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0