24 FEBRUARI- PROMENAD I VÅRSOLEN

Första natten i nya lägenheten, äntligen en natt i min egen säng och en natt i min finas famn, förutsättningarna för en första natt i Sverige på 115 dagar var goda. Dock vaknade både W och jag flera gånger under natten och jag fick min värsta kramp i vaden någonsin. Men när vi vaknade på morgonen och såg vårsolen skina in genom gardinen blev det jobbiga från natten glömd och glädjen över att ha många fler mornar som dessa framför oss större.

Vi åt frukost tillsammans med mamma och pappa innan William och jag tog en promenad runt Näringen – Sätra. Innan dess gick vi till Williams nya lägenhet som han flyttade till den första februari så att jag skulle få se hur han bodde! Efter promenaden åkte vi till IKEA för att köpa mys till lägenheten och åkte sedan till m&p för middag med Tobias och Elin. Nu på kvällen har jag börjat hosta mycket, antagligen från vår promenad. Att komma från 30-40 graders värme till -10 är en väldigt stor omställning.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0