25 FEBRUARI- HÅLL OM MIG

Jag klev upp med William imorse för en tidig frukost innan han gick till jobbet. Jag kastade in Aussie-kläderna i tvätten och stack ut på en joggingrunda. Jag hann jogga i 15 minuter innan jag hamnade kräkandes i en snödriva, absolut inte av utmattning utan antagligen från en orolig och sönderstressad mage. Jag ställde in mina lunchplaner med Anton och la mig i badet på över timmen istället. När William slutade jobbet åkte vi och handlade och åkte sedan hem till honom för att laga mat. Jag som nu mådde ännu sämre med feber, huvudvärk, halsont och nästäppa fick inte i mig någon middag och somnade redan vid 21.00 på Williams lår. Första natten i Williams lägenhet blev inte som jag hade tänkt, det var tur att Scooter sov med oss så William slapp spendera kvällen helt ”ensam”. Men annars var kvällen väldigt mysig med fruktsallad och glass + One tree hill på tvn! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0