3 JANUARI- APOR & NY Ö (THAILAND/PHI PHI)

Lyxade till sista frukosten i Karon med en frukost-dejt med William, helt plötsligt blev frukosten mycket godare och mitt sjuktillstånd blev lite bättre! Men förbättringen varade inte länge utan hela dagen har jag vart förkyld samt haft en dålig känsla i magen...

Vi checkade ut vid 9 och blev då upphämtade av en bil som tog oss till färjan över till Koh Phi Phi, en ö som vi planerar att stanna 2 nätter på. Vi hittade ett hyfsat hotell och gick för att äta lunch, efter lunchen mådde jag återigen sämre och bestämde mig för att vila ett tag. För bara 30 minuter sedan blev hotellet invaderat av 10 hungriga apor! Det var en riktig upplevelse att ha vilda apor så nära och se dem äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0