31 JANUARI- STRANDEN & PATONG (THAILAND/PHUKET/KARON BEACH/PATONG)

Det blev återigen en härlig dag på stranden där större delen spenderades på badmadrassen. Strax innan vi skulle gå tillbaka till rummet börjar jag prata med två svenska killar, vi bestämmer att vi ska träffas någon timme senare för middag och kanske ta några drinkar. Sagt och gjort, vi träffades klockan 7 på vårt hotell och presenterade oss (vi hade alltså ingen aning vad killarna heter eller vart de kommer från) men detta blev riktigt lyckat då Andreas och Håkan var två riktigt härliga killar på 30+ (yes, vi har börjat hänga med äldre).
Efter middagen gick vi till deras rum för förfest, jag fick min första och sista Gin & Tonic fylla och vi hade det väldigt roligt! Vid 12 tog Alex, jag och Håkan en tuk tuk in till Patong för att testa på deras sjuka uteliv! Jag utelämnar detaljer men hela Bangla Road är något helt annat från vad vi är vana vid, man måste uppleva det själv!
Vi tog en tuk tuk tillbaka och jag hamnade inte i sängen förrän närmare 05.30, sjukt glad efter en riktigt bra kväll och glad över att ha ätit middag med helt okända människor som visade sig vara grymma! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0