5 JANUARI- MIDDAG (THAILAND/KOH LANTA/KLONG NIN BEACH)

Min hosta idag har inte vart okej. Det har vart non stop sedan jag vaknade av en hostattack imorse. Både pinsamt och extremt jobbigt. Och min magsjuka som jag trodde jag blev av med igår vid lunch har tydligen kommit tillbaka, bra starta på Thailandsresan!

Till middagen letade vi efter ett nytt ställe, trots vår hyfsat långa promenad såg vi inte mer än 3 restauranger. Så vi tog hotellet nedanför vägen igen och bokade sedan ett hotell på en annan strand tills imorgon, här på Klong Nin Beach kan vi inte stanna! Det finns alltså inga restauranger eller stånd att se på (haha). Så imorgon vid 10 checkar vi ut och hoppar på en tuk tuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0