5 JANUARI- NY Ö (THAILAND/KOH LANTA/KLONG NIN BEACH)

Båtturen gick snabbt och efteråt tog vi bara ett hotell som erbjöd gratis tuk tuk. Vi blev lovade mycket av killen vi bokade av- någonting som var mer drömmar än verklighet. För att komma till havet & poolen behöver vi gå en bit och över en väg, det är inte långt men att han säger något som inte finns gör oss less.

När vi kommer ner till hotellet där även vi får bada kände jag direkt igen mig! 2010 var jag på detta hotell med "stora familjen". Jag tror dock att vi flyttade efter en natt då kvällarna här var väldigt lugna... Så ikväll ska vi kolla om detta har ändrats, annars blir det nog även en flytt för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0