7 JANUARI- STRANDPROMENAD (THAILAND/KOH LANTA/KLONG DAO BEACH)

Vi har hittat ett hotell som ligger mitt på stranden, har ett mysigt rum och som har en strandrestaurang, det här kan bli riktigt bra!
Jag har vart avis på Alex under tiden jag vart sjuk eftersom hon har kunnat träna och tagit hur många massager som helst (vilket jag inte har kunnat men velat) tur nog har inte hon gjort något av dessa vilket har gjort att det har känts mer okej för mig (haha ego) och detta är inte för min skull utan för att hon själv inte har velat. Så nu idag när jag har känt att jag är på bättringsvägen från min förkylning så jag kunde inte låta bli att ta en promenad efter stranden! Och om ett tag ska jag ta en massage, livet är typ räddat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0