1 JANUARI- BONDI BEACH (SYDNEY)

Vaknade av magkänslan imorse, visste att mobilen hade dött under natten och att jag nu behövde ladda den. Mobilen startade 09.58 (vi ligger 10 timmar före), precis i tid till Sveriges nyårsafton. På andra sidan jorden kunde jag glädjas åt alla där hemma som precis fick 2013!

Jag mådde som jag förtjänade imorse. Jag köpte med mig en sallad och la mig på stranden några timmar för egen kvalitetstid, detta har alltså inte hänt på 2 månader! Jag gav mig tid att reflektera över det gångna året, om Australien, min framtid och mina egna känslor.

Det är helt sjukt att det redan är 1 januari 2013! 2012 sprang iväg och lämnade många minnen. Idag har vi vart här i 2 månader, längsta tiden jag någonsin vart borta och jag har verkligen älsklat dessa månader! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0