13 JANUARI- MORGONTRÄNING (PERTH)

Igår köpte jag nya löparshorts då jag enbart tog med mig mina långa löpartights hit, dessa fungerar inte riktigt här borta då det är alldeles förvarmt (lätt uträknat va?). Och planen var att inviga shortsen igår, men då kroppen bestämde sig för att göra natt redan vid 16 fick jag använda dem idag istället. Det blev en varierad löpning- och pw-träning imorse på nästan 2,5 timme! När jag kom tillbaka till hostlet var benen riktigt möra.

Idag har vi förutom imorse bara hängt på hostlet, regntunga moln har funnits på himmelen hela dagen vilket har gjort att stranden inte vart något alternativ. Jag har läst ut "fifty shades darker" och hängde i tv-rummet på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0