17 JANUARI- HEMBILJETTEN (PERTH)

Igår kväll kom verkligheten ikapp mig och det blev samtal till Axelsson, mamma, storebror och William för att försöka lugna nerverna. När jag la mig var det massor av tankar som rullade i huvudet.

När jag kom tillbaka efter min morgonträning satte jag mig ner för att räkna-vi klarar inte många veckor till i Australien. När Alex vaknade diskuterade vi igenom allt och kom fram till att hembiljetten skulle bokas idag, och att vi ska stanna i Thailand på vägen hem för att utnyttja pengarna till fullo!

Den 27/1 går flyget över till Thailand! När vi kommer till Sverige är hemligt men vi har bestämt att vi ska möta upp mina föräldrar + Stina och Malte där borta och vara med dem någon/några veckor. Sen väntar kyliga Sverige!!

Det var med smärta i hjärtat som jag klickade på "köp flyg", jag vill inte avsluta Australien såhär tidigt och speciellt inte med detta utgångsläget. Nu finns det ingenting vi kan göra åt pengarna, så jag får försöka se positivt eftersom vi får spendera över 1 månad i Thailand istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0