2 JANUARI- ”VI SES SNART” (SYDNEY)

För första gången sedan vi kom till Sydney gav rummet oss en sovmorgon, om det är för att halva rummet bytts ut eller att alla fortfarande är slitna från nyår vet jag ej.

Efter en timmes skypande med min prins och en grötfrukost mötte Alex och jag upp Axelsson & Emma för ett sista ”vi ses snart” innan vi 4 gick åt olika håll. Nu på kvällen har A&E åkt 3 timmar utanför Brisbane för jobb och imorgon åker vi vidare mot Melbourne. Det är sjukt att vår 1,5 vecka tillsammans har passerat! Hela Sydney-tiden har gått så läskigt fort och nu är både jul och nyår över. Jag är så glad att vi har träffa Axelsson och Emma så pass mycket som vi har gjort här, det är två riktigt fina människor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0