27-28 JANUARI- HEJDÅ VÄRLDENS BÄSTA LAND! (PERTH CITY/ SINGAPORE)

Vi checkade ut och åt frukost efter det. Vi gick till ANZ för att klippa bankkorten och åt en paj till lunch (pajer finns överallt i Australien). Vi gick tillbaka till hostlet för att duscha och hänga i tv-rummet tills flygbussen hämtade upp oss vid kl 17. Det var med smärta i hjärtat som jag sa hejdå till Australien, men med en otrolig glädje över att få ha upplevt allt som jag har upplevt!

Flyget från Perth till Singapore, där jag befinner mig nu tog 6 timmar. Med många tankar och planer var jag vaken större delen av resan. Vi har nu suttit här på flygplatsen i 5 timmar i väntan på sista flyget som tar oss till Phuket. Hur det blir med blogginlägg framöver är oklart, men jag ska försöka göra ett så fort tillfälle ges! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0