28 JANUARI- FRAMME I THAILAND! (THAILAND/PHUKET/KARON BEACH)

Sista flygresan gick väldigt snabbt då jag sov det mesta av den 1,5 timmes långa resan. Vi hoppade in i en minibuss som tog oss ut till Karon Beach där vi har bestämt oss för att stanna under några nätter. 

Vi hittade ett hotell som heter Mermaid, som är helt okej! Att få ha eget rum, ac, egen tv, en bra kudde och gardiner så det blir mörkare på morgonen är ju bara några av de saker som vi älskar här borta! Att vi äter billig och skitgod restaurangmat och får otroligt sköna men samtidigt billiga massager är bara stora plus.  Eftersom jag har var här (Karon Beach) 2 gånger tidigare känner jag igen många restauranger och gator där jag tidigare skrattat med stoooora familjen, känns lite konstigt att vara här utan dem…

Vi började Thailandsvistlelsen med en riktigt god lunch- Paid Thai nudlar, min favvis! Vi tog en massage på eftermiddagen och åt middag på en restaurang över gatan- kyckling med cashewnötter, även det min favvis här borta!  På kvällen tittade vi i olika affärer och njöt av att vara i älskade Thailand! 


Kommentarer
Postat av: Gradling

såg ju inge gott ut alls, blir ju avundsjuk ju! <3

2013-01-29 @ 21:33:01
URL: http://annaaahhp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0