29 JANUARI- STRANDEN (THAILAND/PHUKET/KARON BEACH)

Jag kan inte med ord beskriva glädjen av att komma ner till frukostbuffén, allt som vi inte haft de senaste 3 månaderna fanns där! Att få äta vattenmelon, yoghurt, flingor, färskt & mörkt bröd och ta hur mycket pålägg du ville var en ren dröm. Jag åt så jag nästan sprack- i alla fall tillräckligt mycket för att inte behöva någon lunch.

Vi gick direkt ner till stranden och låg där tills närmare 16.30. Vi tog en promenad längst stranden och satte oss i ena änden för att ta en välförtjänt vattenmelon shake, kärlek till den! Efter detta inlägg tänkte jag hoppa in i duschen för att göra mig redo inför middagen, magen kurrar men jag vet inte om det är efter mat eller bara suget på den goda maten.

Notis till mig själv: tappade piercingen idag på stranden, måste vart ödet som ville ha ut den.  


Kommentarer
Postat av: Gradling

Kanske du tappade din piercing för magen var så propp mätt? ;) <3

2013-01-29 @ 21:32:32
URL: http://annaaahhp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0