3 JANUARI- UTCHECKNING (SYDNEY)

Trots att klockan är innan 12 känns det som att jag har hunnit med massor. Jag klev upp tidigare imorse för att skypa med m&p och Johanna. Efter grötfrukosten checkade vi ut, fixade skattenummer (bättre sent än aldrig) och just nu pratar jag med William. Om ungefär 8 timmar går nattbussen till Melbourne. Direkt när vi kommer fram imorgon ska vi hämta vår bil som vi har hyrt och fixa allt inför great ocean road! På kvällen kommer Danne och hans kompis, killarna som vi ska dela bilen med.

På tisdag den 8:onde kommer vi tillbaka, efter 4 nätter i bilen. Fram tills dess kommer det antagligen inte komma upp några blogginlägg.
Ha en fin helg mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0