8 JANUARI- HEJDÅ VID FLYGPLATSEN & ST. KILDA (MELBOURNE)

Efter en sista frukost och rensning av bilen åkte vi och lämnade Danne och Henke på Melbourne flygplats, eftersom de flög till Nya Zeeland idag. Det var ett jobbigt hejdå som resulterade i ett magont på vägen från flygplatsen, jag hatar verkligen hejdå och speciellt när man kommer några så nära på så kort tid. Det är extra jobbigt här borta eftersom man så ofta säger hejdå och med största sannorlikhet vet att man inte kommer träffa dem igen…  

Alex och jag åkte till St. Kilda för att lämna våra väskor innan vi åkte och lämnade vanen utanför city. Det känns sådär att vara tillbaka på samma hostel som man tidigare bott på, men ändå skönt att veta stället och känna några personer- T.ex. Scott och Russell! 

GREAT OCEAN ROAD- För min del var det en chansning när vi frågade Danne och Henke om de ville följa med oss. Jag hade aldrig träffat dem men hört lite om dem. Nu i efterhand ångrar jag mig inte en sekund! Det är sjukt sköna killar som sprider riktigt mycket glädje! Dessa killar har verkligen fått mig att gråta av skratt och gjort min & Alex resa till en oförglömlig resa!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0