7 JUNI

Det var en väldigt trött fredag på jobbet idag med varannan-sekund-gäspningar. På lunchen åkte jag, mamma och hennes arbetsgrupp till Pizza House för en lunch! Direkt efter jobbet åkte jag till hemlingby för några trötta kilometer i spåret, benen var som cementklumpar och andningen stämde inte alls, men förvånandsvärt nog tog jag mig igenom hela varvet och började helgen på ett bra sätt! 

På kvällen träffades jag, Sanna, Cornelia & Sofia hemma hos Sanna för en vin & spelkväll. Kvällen blev väldigt lyckad och det var länge sedan jag skrattade så mycket! Fia, jag och Sanna tog en spontanutgång på Slick som var bättre än vanligt, men vad var det med alla killarna?!?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0