2 MARS- NY KÄRLEK & PERSISK KVÄLL

Efter en vecka i Sverige har jag äntligen fixat nytt simkort (tappade bort mitt svenska i Thailand men har fortfarande samma numer) och min nya kärlek i form av IPhone 5! Vid lunch åkte jag, m&p hem till Tobias och Elin, för mig var det första gången jag var där (dom flyttade 1 feb) och dom bor riktigt fint i en lägenhet i Stigslund! När vi åter kom hem kom prinsen och vovven förbi för middag i form av langos!

Vi hann inte äta innan både Jasmina och Oskar kom och gjorde oss sällskap. Jag och J tog bilen hem till Sabah, och jag fick min andra ”persiska kväll” någonsin. Det var 7 perser & 2 svenskar, mycket skratt och härliga persiska berättelser. När jag lämnade av Jasmina på kvällen plockade jag upp William och Scooter för en natt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0