29 MARS

Åter en tidig morgon där jobb mellan 7-11 stod på schemat. Vid 13 träffade jag mina efterlängtade tjejer på fjärran för några timmar i bubbelpoolen och bastun med härligt tjejsnack om allt som hänt sedan sista. Linnea, som jag inte sett sedan 29/10, har kommit hem från Norge nu över påskhelgen och Fia, Jasmina och Sanna L var det också länge sedan!

Linnea, jag och Jasmina åkte till Pizza House för en varsin kebab och fortsatte sedan hem till mig för fortsatt tjejsnack. När Linnea var tvungen att gå gick jag hem till William och sov, och jag antar att jag inte behöver berätta att jag somnade med ett leende på läpparna efter en väldigt bra dag med fina vänner? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0